Cine este simbolul protestelor din ianuarie 2012?

miercuri, 4 ianuarie 2012

Rezumat

A trecut balamucul , zilele de betie si destrabal general prin care sarbatorim nasterea lui Iisus.Nu stiu cata populatie a fost la biserica dar stiu ca barurile s-au bucurat de mai mult succes.
Asta am facut si eu , am baut si iar am baut , asta au facut si prietenii mei si prietenii prietenilor mei!
Fratilor de ce beti?Eu nu-mi explic mie insumi , merg mereu si lejer prin baruri foarte hotarat sa beau o bere maxim doua dar mai vine cate unul...o poveste....o bere......mai o tequila....o fata care iti da sete....mai ceri o bere....alta care iti bea berea din priviri....inca una si mergem acasa...vine si "ultima"...bere... intr-un final ma uit la ceas , 5;30!Hai noroc!
Cam asa au stat lucrurile , vesele si cu finalitate.Si nu,nu sunt misogin.
Zapada nu a fost , iar eu din ambitie nu beau vin fiert pana nu vine zapada,oricum nu-mi prea place.Imi place vinul la temperatura camerei.
Despre Mos Craciun .......nu cred in existenta lui dar stiu cum il cheama , si e femeie,iar eu nu sunt beat :)
Revelionul a fost soft , ca un vin vechi , cu miros de petarde ieftine.Nici macar nu m-am imbatat dar am fredonat Guns'n'Roses sub un brad caruia ii cadeau tzepile.
2012?hmmm.....a inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu