Cine este simbolul protestelor din ianuarie 2012?

joi, 5 ianuarie 2012

2012

Am specificat anul , asta in cazul in care voi mai da peste blogul meu cand voi fi batranel , just in case ca ma ocoleste Alzhaimaru' sa rad putin.Sau sa ma smiorcai in functie de spondiloza aferenta zicandu-mi in barba rasa cu lame ieftine si shavuita cu aftarseiv ca a lu' bunicu ," ma baiete da' ce probleme aveai in tinerete!".....sa se lase cu un infarct mic , adunator de portocale si banane de la nepotii grijulii....
Doamne ce vremuri triste.Ma consolez la gandul ca odata cu anii vine si inteligenta , da' ma si ingrijorez ca anii trec si cam atat!
Ma bucur ca sunt tanar , si ma bucur ca sunt un tanar care se gandeste la batranete , ma bucur ptr ca imi imaginez cum eu , la batranete imi imaginez cum ar fi sa intineresc , ce batran idiot!Scaparea?nu exista,deci rad in continuare de batranelul din viitor , acum cat pot...
Dragii mei , 2012 este un an destul de mediatizat inainte sa se nasca , toti am auzit de 12/12/2012 , sfarsitul lumii,armaggedon,invazie extraterestra si intraterestra , meteoriti gigantici pe care scrie "designed in USA,manufactured in China"vor lovi pamantul cu atata forta incat nu vom avea timp sa  zicem nici....au!
Deci....cam atat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu